Ofte stillede spørgsmål

Få hjælp når du bestiller på vores webshop, læs bl.a. om leveringstider og hvad du gør, hvis du ikke modtager en ordrebekræftelse.

Bestilling

Jeg kan ikke gennemføre min bestilling. Hvad gør jeg? 

Det er nemt at overse noget. Tjek derfor først at alle felter under "forsendelse" er udfyldt. Felter, der ikke er udfyldt, markeres med rød, hvis du forsøger at gå til betaling.

Kan du fortsat ikke gennemføre din bestilling, så kontakt vores kundeservice på mail: ksc@kogs.dk eller telefon: 70156500 – så hjælper de dig sikkert i mål.

Jeg kan ikke gennemføre min bestilling. Hvad gør jeg? 

Nogle gange driller teknikken. Vil webshoppen ikke godtage din betaling – og har du tjekket at kortnummer og lignende er korrekt?

Kontakt vores kundeservice på mail: ksc@kogs.dk eller telefon: 70156500 – så hjælper de dig sikkert i mål med din bestilling.

Jeg har ikke fået en ordrebekræftelse. Har I modtaget min ordre?

Det sker, at en ordrebekræftelse ender i spam-mappen, så tjek først om din ordrebekræftelse er havnet dér. Det kan også være, at der ved bestilling er lavet en tastefejl i din e-mail, så ordrebekræftelsen ikke er nået frem.

Skyldes den manglende ordrebekræftelse ikke en af de to ovenstående ting? Så kontakt vores kundeservice på mail: ksc@kogs.dk

Levering

Hvor lang leveringstid har I? 

Vi leverer din bestilling indenfor 1-2 hverdage. Bestiller du inden klokken 13, bestræber vi os på at levere din ordre den næste hverdag.

Vær dog opmærksom på, at der i perioder med ekstra travlhed kan være længere leveringstid. 

Læs mere i vores leveringsbetingelser

Kan jeg nå at få mine varer leveret inden weekenden?

Hvis du bestiller onsdag inden klokken 13, så bør dine varer nå frem inden weekenden – men der kan være undtagelser.

Derfor opfordrer vi dig til at bestille i god tid, hvis du skal bruge dine varer på et bestemt tidspunkt. 

Læs mere i vores leveringsbetingelser

Hvornår får jeg mine varer leveret?

Dine varer leveres 1-2 hverdage efter bestilling. Dog med enkelte undtagelser i særligt travle perioder.

Efter bestilling modtager du en tracking-mail. Klik på linket i den, så kan du se din ordres status og følge med i hvornår den leveres. 

Jeg har ikke fået leveret hele min ordre. Hvornår kommer det sidste?

Manlger der en vare i din ordre, så kontakt vores kundeservice på mail: ksc@kogs.dk eller telefon: 70156500.

Selvom vi gør os umage, sker der engang i mellem fejl. Det kan også være, at varen er i restordre. Så leveres den, så snart den igen er på lager.

Der er sket skade på min vin under leveringen. Hvad gør jeg?

Vin er desværre et skrøbeligt produkt, så selvom vi er forsigtige, sker der en gang i mellem skader.

Er uheldet ude, så kontakt vores kundeservice hurtigst muligt på mail: ksc@kogs.dk eller telefon: 70156500 –  så sørger vi for at finde en løsning.

Den vin jeg har modtaget er dårlig. Hvad gør jeg?

Vin er et naturprodukt, og selvom det er sjældent, kan der være forskellige fejl på vinen.

Har du modtaget en vin med fejl, så kontakt vores kundeservice hurtigst muligt på mail: ksc@kogs.dk eller telefon: 70156500 – så sørger vi for at finde en løsning.

Ombytning og retur

Jeg vil gerne bytte min vin. Hvad gør jeg?

Har du købt en vare på vores webshop, kan den altid byttes til et andet produkt eller returneres indenfor 14 dage. Varer købt en primeur og skaffevarer tages dog ikke retur.

Vil du sende varerne retur til os, afholder du selv fragtomkostningerne. Kontakt vores kundeservice  på mail: ksc@kogs.dk eller telefon: 70156500 inden du sender varerne retur.

Du kan også returnere varerne i vores butikker i København og Aarhus. Husk at medbringe din ordrebekræftelse eller kvittering. 

Kan jeg bytte min vin i butikken?

Ja. Uanset hvor du har købt varer hos os, så kan du også bytte dem i vores to butikker. 

Dine varer kan byttes eller returneres indenfor 14 dage efter købet.

Husk, at varerne skal returneres i samme stand, som du modtog dem og at du skal medbringe din ordrebekræftelse eller kvittering.

Den vin jeg har modtaget er dårlig. Hvad gør jeg?

Vin er et naturprodukt, og selvom det er sjældent, kan der være forskellige fejl på vinen.

Har du modtaget en vin med fejl, så kontakt vores kundeservice på mail: ksc@kogs.dk eller telefon: 70156500 – så sørger vi for at finde en løsning.

Jeg kan ikke lide vinen. Kan jeg få den byttet eller få pengene tilbage?

Du kan returnere eller bytte varer købt på vores webshop indenfor 14 dage. 

Vær dog opmærksom på, at den returnerede vin skal være i samme stand, som da du købte den. Derfor tager vi som udgangspunkt ikke åbne varer retur. 

Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på mail: ksc@kogs.dk eller telefon: 70156500.

Smagninger

Jeg vil gerne booke en smagning. Hvordan gør jeg?

Du kan købe billetter til vores smagninger i København og Aarhus her »

Det er også muligt at arrangere en privat smagning - eller at andet arrangement - i vores lokaler. Det kan du læse mere her: 

Jeg har spørgsmål til jeres smagninger. Hvem skal jeg tale med?

Du kan kontakte vores event manager Rebecka Axelsson på e-mail: ra@kogs.dk eller telefon: 4314 0542.

Læs mere om vores smagninger her:

Holder i smagninger ud af huset?

Ja, vi afholder også smagninger ud af huset.

Ønsker du at høre mere, kan du kontakte vores event manager Rebecka Axelsson på e-mail: ra@kogs.dk eller telefon: 4314 0542.

Kan jeg leje jeres lokaler til et arrangement?

Ja. Uanset om du ønsker at afholde en vinsmagning, et møde eller noget helt tredje, så er det muligt at leje vores lokaler. Læse mere om mulighederne her: 

Besøg Kjær & Sommerfeldt

Passion for mennesker og vin siden 1875

Fri fragt ved
køb over 500 kr.

Dag-til-dag levering
ved køb før kl. 13

Kongelig
Hofleverandør

Passion for vin
siden 1875

Afhentning i Kbh,
Aarhus & Odense

Afhent gratis din
ordre lokalt